dinsdag 23 juni 2009

Today


Nieuwe agenda


Ik heb een nieuwe agenda geshopt! Dit jaar is het die van Pip. Ik vind die agenda's altijd al heel leuk, maar ze hebben hem meestal niet bij de Primera, V&D enzo, dus heb ik altijd maar anderen gekocht. En nu zag ik hem in een winkeltje in Zutphen! Ik vind hem zó leuk! En bijna niemand heeft hem, haha!

zondag 21 juni 2009

Today


Hiawatha giletjes





Ze zijn terug! Wat vinden jullie, hot or not?

Liefde

Ik vind deze schoenen van de H&M herfstcollectie 2009 echt gewéldig. Ik weet alleen niet of het echt iets voor mij is. Ik bedoel; ze zijn prachtig, maar niet echt schoenen waar ik mezelf in rond zie lopen. Hmpf.

New shoes


Afgelopen week heb ik maarliefst 3 paar nieuwe schoenen geshopt. Twee kwamen er binnen via mijn H&M bestelling, en de andere vond ik per toeval in de stad. Aanshouw mijn nieuwe liefdes:
Fake Minnetonka's, Bristol €39,99

Sandaaltjes, H&M €14,90Gladiatorsandaaltjes, H&M €19,90

Den Bosch


Laatst ben ik met een aantal vriendinnen naar Den Bosch geweest. Het was echt ontzettend leuk! We staan hier niet met z'n allen op, maar toch.