
dinsdag 23 juni 2009
Nieuwe agenda
Ik heb een nieuwe agenda geshopt! Dit jaar is het die van Pip. Ik vind die agenda's altijd al heel leuk, maar ze hebben hem meestal niet bij de Primera, V&D enzo, dus heb ik altijd maar anderen gekocht. En nu zag ik hem in een winkeltje in Zutphen! Ik vind hem zó leuk! En bijna niemand heeft hem, haha!
zondag 21 juni 2009
New shoes
Afgelopen week heb ik maarliefst 3 paar nieuwe schoenen geshopt. Twee kwamen er binnen via mijn H&M bestelling, en de andere vond ik per toeval in de stad. Aanshouw mijn nieuwe liefdes:
Den Bosch
Abonneren op:
Posts (Atom)





